Pogoji poslovanja

Zaščita vaših podatkov

Vaše osebne podatke, ki nam jih posredujete ob naročilu na spletni strani www.papilora.sk , uporabljamo izključno za obdelavo vašega naročila in pošiljanje novic s ponudbami in popusti. Če novic ne želite več prejemati, nam pišite na info@papilora.sk. Vse počnemo v skladu z veljavnimi predpisi o varstvu osebnih podatkov (GDPR).

Zagotavljamo vam zvestobo

Naše poslovne odnose urejate vi (kupec) in podjetje ARTMIE, spol. s ro, s sedežem na naslovu Strojárská 603/85, 06901 Snina. Naš odgovorni zastopnik je Valerian Grass, izvršni direktor podjetja ARTMIE. Podjetje je vpisano v trgovinski register Okrožnega sodišča v Prešovu, št. vložka 23544/P. Če imate kakršna koli vprašanja, nas kontaktirajte po elektronski pošti na info@papilora.sk ali po telefonu na +421 57 2225 040 med delovnimi dnevi od 8.00 do 15.30. Za vas smo na voljo tudi na družbenih omrežjih.

Družba je vpisana v trgovinski register Okrožnega sodišča v Prešovu, vložk št. 23544/P.

Nadzorni organ: Inšpektorat SOI s sedežem v Prešovu za Prešovsko regijo, Obrancov mieru 6, 080 01 Prešov

I. Naročilo >>

Kako deluje postopek naročila?
Pri nas lahko preprosto naročite prek naše spletne trgovine na www.papilora.sk , po elektronski pošti ali telefonu. Vaše naročilo postane zavezujoče, ko ga potrdimo po elektronski pošti. S tem se sklene pogodba, sklenjena na daljavo, v skladu z veljavnim zakonom št. 102/2014 Zb. o varstvu potrošnikov pri prodaji na daljavo.

Katere podatke potrebujemo od vas?
Za obdelavo vašega naročila potrebujemo vaše ime, priimek, naslov, telefonsko številko in e-pošto. Če naročate kot podjetje, potrebujemo tudi vašo identifikacijsko številko podjetja, davčno številko in davčno številko. Ti podatki se samodejno vnesejo, ko naročite prek spletne trgovine.

Zaščita vaših podatkov
Vaše osebne podatke uporabljamo izključno za obdelavo vašega naročila in njihova obdelava je v skladu s Splošno uredbo o varstvu podatkov (GDPR). Vaših podatkov ne posredujemo tretjim osebam, razen tistim, ki zagotavljajo dostavo blaga.

Kaj se zgodi po naročilu?
Ko prejmemo vaše naročilo, ga bomo registrirali v našem sistemu in ga v 24 urah (ob delovnih dneh) potrdili po elektronski pošti. Od tega trenutka naprej je vaše naročilo zavezujoče.

Preklic naročila
Če si premislite, lahko naročilo brezplačno prekličete v 24 urah po prejemu potrditvenega e-poštnega sporočila. Preprosto nam pošljite e-poštno sporočilo z zahtevo za preklic in to vam bomo pisno potrdili. Pisna potrditev je pomembna za evidentiranje vašega preklica in ustavitev obdelave vašega naročila.

II. Dobavni roki >>

Blago običajno dostavimo v 2-4 delovnih dneh. Vendar je to odvisno tudi od vrste izdelka in posebnih zahtev stranke.

III. Cena, plačilo in dostava >>

Veljavna cena izdelkov je prikazana za vsak izdelek v spletni trgovini. Cene se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila, zlasti če pride do sprememb cen s strani proizvajalcev materialov, uporabljenih za nadaljnjo proizvodnjo. Če je v spletni trgovini prikazana cena 0,0 €, jo prosimo preverite na naši liniji za pomoč strankam.

Plačilo lahko izvedete z nakazilom na naš račun, po povzetju ali osebnim prevzemom v Snini. Način dostave lahko izberete glede na svoje želje - kurir, z-boxi ali osebni prevzem v Snini.

IV. Prevzem blaga >>

Kupec je dolžan prevzeti blago na naslovu, navedenem v naročilu. Če pošiljke ne prevzame in jo je treba večkrat poslati, stroške pošiljanja krije kupec.

Preverjanje pošiljke ob prejemu
Ob prevzemu blaga je kupec dolžan preveriti, ali je pošiljka nepoškodovana in popolna. Če je pošiljka vidno poškodovana, je kupec ne sme prevzeti in naj nemudoma stopi v stik s prodajalcem ter s kurirsko službo sestavi poročilo o poškodbi. Kasnejše reklamacije glede fizične poškodbe ali nepopolnosti pošiljke ne bodo sprejete.

Lastninske pravice
Kupec pridobi lastninsko pravico na blagu šele po celotnem plačilu cene in vseh pripadajočih stroškov. Do takrat je kupec dolžan blago varno hraniti in zagotoviti, da je prepoznavno kot last prodajalca.

Obveznost plačila
Prodajalec ima pravico zahtevati plačilo cene za blago in storitve ne glede na to, ali lastninska pravica še ni prešla na kupca.

Nevarnost poškodb
Tveganje poškodbe blaga preide na kupca v trenutku, ko kupec ali njegov pooblaščeni zastopnik prevzame blago.

Stroški menjave blaga
Če kupec blago zamenja, stroške pošiljanja do in od prodajalca krije kupec. Če pa vrednost blaga presega 50 €, stroške pošiljanja za zamenjavo krije prodajalec.

V. Odstop od pogodbe >>

Kako odstopiti od pogodbe?
Če se odločite za odstop od pogodbe, preprosto izpolnite obrazec za odstop, ki ga najdete na naši spletni strani TUKAJ . Obrazec nam pošljite pisno, na primer po elektronski pošti.

Obdelava dviga
Ko prejmemo vaš obrazec, vas bomo kontaktirali z informacijami o tem, kako lahko blago vrnete in kako bo obdelano vračilo kupnine za blago ter stroške pošiljanja, ki ste jih plačali za nakup.

Izjeme pri odstopu od pogodbe
Od pogodbe ne morete odstopiti v primerih, ko so izdelki izdelani po vaših posebnih zahtevah, izdelki po meri ali izdelki, ki jih zaradi njihove narave ni mogoče vrniti.

VI. Vračilo blaga v 100 dneh >>

Možnost vračila blaga
Kupljeno blago lahko vrnete brez navedbe razloga v 100 dneh od datuma prejema, če blago ni poškodovano. Preprosto izpolnite obrazec za vračilo, ki ga najdete na [vstavite povezavo do obrazca tukaj], in nam ga pošljite v pisni obliki.

Pošiljanje vrnjenega blaga
Blago mora biti poslano na naš naslov (ARTMIE, spol. s ro, Strojárska 4268, 069 01 Snina) v 30 dneh na vaše stroške in odgovornost. Stroške pošiljanja za vračilo blaga krije kupec.

Pošiljanje blaga nazaj
Ne pošiljajte nam blaga po povzetju. Blaga, poslanega na ta način, ne bomo sprejeli in vam ga bomo vrnili.

Vračilo
Če izpolnjujete vse zgoraj navedene pogoje, bomo blago sprejeli nazaj in vam v 15 dneh od prejema vrnjenega blaga povrnili denar za izdelek z bančnim nakazilom na vaš račun.

Izjeme pri vračilih
Blaga, ki je bilo izdelano po meri po vaših zahtevah, ni mogoče vrniti.

Stroški menjave blaga
Pri zamenjavi blaga kupec krije stroške pošiljanja. Če pa vrednost novega blaga presega 50 €, krijemo stroške pošiljanja tega izdelka kupcu.

VII. Zamenjava blaga v 100 dneh >>

Možnost zamenjave blaga
Če z nakupljenim izdelkom niste zadovoljni, ga lahko zamenjate za drugega. Stroške pošiljanja izdelka k nam boste plačali sami. Če pa vrednost novega blaga presega 50 €, bomo stroške pošiljanja tega izdelka kupcu plačali mi.

Postopek zamenjave blaga
Blago lahko zamenjate pisno z uporabo obrazca za zamenjavo, ki ga najdete TUKAJ . Izpolnjen obrazec nam pošljite. Nato vas bomo kontaktirali in se dogovorili o datumu dobave novega blaga.

Razlika v ceni pri menjavi
Če je cena novega blaga višja od cene originalnega, je treba razliko v ceni nakazati na naš bančni račun, preden se lahko izvede zamenjava.

Pogoji pošiljanja blaga
Če se odločite, da boste originalno blago vrnili, preden ga prevzame kurir, stroškov povratne pošiljke ne krijemo.

VIII. Postopek pritožbe >>

Garancijska doba
Za vse naše izdelke velja 24-mesečna garancija, razen če je v pogojih poslovanja navedeno drugače.

Kako se pritožiti nad blagom?
Reklamirate lahko samo blago, kupljeno in plačano pri nas. Za reklamacijo morate dostaviti nepoškodovan izdelek. Prosimo, da nas o reklamaciji pisno obvestite z uporabo obrazca, ki ga najdete TUKAJ . Pri reklamaciji upoštevajte naša navodila.

Pošiljanje fotografije
Če želite pospešiti postopek reklamacije, nam lahko na e-poštni naslov info@papilora.sk pošljete fotografijo poškodovanega blaga, kjer bo jasno vidna reklamirana napaka.

Kdaj garancija ni veljavna?
Garancija ne krije napak, ki nastanejo zaradi nepravilne uporabe, nestrokovnega popravila ali naravnih nesreč.

Dostava napačnega blaga
Če ste prejeli napačen izdelek, nam prosim pošljite fotografijo izdelka in kodo z embalaže na info@papilora.sk , da bomo lahko rešili situacijo.

Poškodovan paket ob prejemu
Če je paket vidno poškodovan, ga ne prevzemite in to sporočite kurirju. Reklamacije za blago, prejeto s poškodovano embalažo, ne bodo sprejete.

IX. Darilni bon >>

Darilne bone pošiljamo samo elektronsko, zato prosimo, da izberete plačilo vnaprej in v opombah označite »BREZPLAČNA DOSTAVA«. Bon velja eno leto in ga je mogoče uporabiti le enkrat za nakup na www.papilora.sk . Bon ni mogoče zamenjati za gotovino, in če je vrednost bona nižja od cene blaga, je treba doplačati razliko.

X. Pogoji za ustvarjanje slike iz fotografije >>

Idealna fotografija za izdelavo slik je fotografija z mobilne naprave, fotoaparata ali drugih podobnih naprav . Vendar to ne velja, če so bile takšne fotografije prenesene iz komunikacijskih kanalov, kot so messenger, instagram, whatsapp itd. V tem primeru fotografije izgubijo svojo kakovost in tiskanje v večjih velikostih ne bo mogoče.


Če pa stranka ob naročilu pošlje fotografijo slabe kakovosti ali je pri ustvarjanju slike potrebna večja sprememba, jo bo kontaktirala služba za stranke in od nje zahtevala drugačno fotografijo ali pa bo počakala na odobritev predogleda. Če se stranka v 5 delovnih dneh ne odzove, štejemo naročilo za odobreno in fotografija bo natisnjena v skladu s poslanim predogledom. Če vas nihče ne kontaktira, je vse v redu in svojo sliko boste imeli v hipu doma.

V primeru nezadovoljstva je mogoče reklamirati le slike, pri katerih so ugotovljene proizvodne napake. Pri naročilih slik po številkah s fotografije sledimo enakemu načelu. Predogled stranki pošljemo le v primeru slabe kakovosti fotografije ali če je pri izdelavi slike potrebna večja sprememba.

Najmanjša ločljivost v slikovnih pikah:

30 x 30 cm - 1772 x 1772 slikovnih pik.
40 x 40 cm - 2362 x 2362 slikovnih pik.
50 x 50 cm - 2953 x 2953 slikovnih pik.
60 x 60 cm - 3543 x 3543 slikovnih pik.
70 x 70 cm - 4134 x 4134 slikovnih pik.
80 x 80 cm - 4724 x 4724 slikovnih pik.
90 x 90 cm - 5315 x 5315 slikovnih pik.
100 x 100 cm - 5906 x 5906 slikovnih pik.
30 x 20 cm - 1772 x 600 slikovnih pik.
40 x 30 cm - 2362 x 1772 slikovnih pik.
60 x 40 cm - 3543 x 2362 slikovnih pik.
90 x 60 cm - 5315 x 3543 slikovnih pik.
120 x 80 cm - 7087 x 4724 slikovnih pik.
150 x 100 cm - 8858 x 5906 slikovnih pik.
100 x 40 cm - 5906 x 2362 slikovnih pik.
120 x 50 cm - 7087 x 2953 slikovnih pik.
150 x 60 cm - 8858 x 3543 slikovnih pik.

Sprejemamo fotografije v formatih PNG, JPG in drugih običajnih formatih. Datoteke do 10 MB pošljite po e-pošti na obraznastenu@gmail.com, za večje fotografije pa morate uporabiti storitev shranjevanja, npr. wetransnfer. Največje dimenzije so odvisne od formata fotografije. Največja širina platna je 150 cm.

XI. Foto tapete >>

Reklamacija je možna le za cele role tapet, ki so v originalni in nepoškodovani embalaži, tj. niso bile uporabljene (nanašanje lepila, lepljenje na steno itd.). Pri lepljenju upoštevajte postopek dela in uporabite primerno lepilo za tapete. Navodila za uporabo si lahko prenesete [vstavite povezavo tukaj].